Studenttips

Jag vet kära vänner, jag tjatar om studentlivet men det är helt fantastikst. Idag annordnade kåren och företagen här i sundsvall en fixarmässa och då fick man GRATIS MAT! Det är mitt tips idag, leta gratis mat.

På tal om äggröra och ägg överhuvudtaget faktiskt så rekomenderar jag om man har tillgång till sånt att köpa ägg från någon lokal bonde, mycket godare för det är verkligen skillnad på ägg och ägg.

Men jag tycker att någon kan ge mig tips på vad man skulle kunna ha med till matlåda om dagarna ? det ska gå att värma i micron i lunchrummet och inte ta så lång tid att göra. Förslag?

Kommentarer
Postat av: Malin Nilsson

När det kommer till matlåda brukar ju gårdagens middag funka ganska bra. Om du gillar tonfisk så är ett bra tips couscous (kokar snabbt, 4 min) med lite grönsaker, frysta blandade tex, och avrunnen tonfisk. Mkt snabbt men ändå mättande och inte dyrt alls.

2008-09-03 @ 19:53:53
Postat av: Emma Bergvall

Jo men det är så jag gör just nu, men det är lite tråkigt att äta samma mat hela tiden.

Jag brukar ju göra en jätte snabb tonfiskröra med ja tonfisk, lök och passeradetomater, som jag serverar med couscous =) himla gott och JÄTTE snabbt

2008-09-03 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0